Fredagsmys

Skulle ta en fin bild på mysiga tjejerna som låg och såg så gosiga ut. Naturligtvis bytte Fanny precis ställning och istället blev det en:


JAG-ÄR-EN-LIVSFARLIG-PIRAYA-OCH-SKA-SNART-ÄTA-UPP-DIG-bild

Nå - det är ju inte så farligt som det ser ut, Fanny gäspade. När Fanny gäspar så skriker hon samtidigt. Faktum är att hon låter väldigt mycket hela tiden. Jag har alltid velat ha en hund som "pratar" och tyckt att det har varit tråkigt att Freja inte alls gör det. Nu har jag blivit bönhörd och det ordentligt! Det roligaste är när man är tvungen att flytta på Fanny när hon har somnat. Då kommer det nåt konstigt avgrundsvrål, om man inte kände henne skulle man nog tro att hon hade blivit galen!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BLIVIT ?

2011-05-06 @ 21:34:12
Postat av: Mona med Frodo

Frodo låter också när han gäspar, men det är mer som ett kattlikt jamande. Han snackar i sömnen varenda dag! Det låter jättekul och benen sprattlar på honom. Men något avgrundsvrål har jag aldrig hört...

2011-05-07 @ 22:08:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0