Trassel

Tog en bild på virrvarret av koppel, halsband och bilselar som blev liggande på bordet efter vår lilla biltur. Det såg helt galet ut! Jag hade någon idé tidigare om att det inte skulle bli så stor skillnad att ha två hundar mot att ha en. Hur tänkte jag då egentligen? Det är verkligen dubbelt upp (med extra allt!)  
 


Nu menar jag inte att det är så oerhört JOBBIGT, ibland är det ju det så klart, men oftast är det fantastiskt roligt!

Idag fyllde Fanny 25 veckor! Det var ju rätt länge sen vi gick över från veckor till månader när man pratar om hennes ålder. Hur som helst så vägde jag henne idag, 21,6 kg!


Lillskruttan sover med husses träningssko som kudde!


Kommentarer
Postat av: Mona med Frodo

Mmmm, vad skönt att ligga med huvudet på en hård skosula! OCh doften - både inuti dojjan och från allt den har trampat i... Det ska en hundvalp till att gilla sånt.

2011-06-08 @ 22:14:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0