Värmeslag?

Det måste matte ha fått eftersom hon anmälde Fanny till en utställning idag! Husse kan inte sluta skratta...

Idag fick Fanny följa med och titta på när Freja simmade - jättespännande! Det här är bra träning för Fanny, hon blir nämligen skogstokig när Freja gör något som Fanny inte får vara med på. Då skäller hon som en galning och går upp i varv så det är helt otroligt. Så medan Freja simmar så sitter matte med Fanny och försöker få hennes uppmärksamhet med lite hjärngympeövningar. Det börjar gå riktigt bra! 


Fanny hade gärna hoppat i och lekt med Freja i bassängen!

Kommentarer
Postat av: Lill + Fayanne + Edit

Husse får sluta skratta nu :)

Vi tror det kommer gå jättebra på utställningen!

Kram

2011-07-29 @ 15:18:47
Postat av: Cizzi Essi o Imsa

Håller med Lill! Det går bra:) Ang. hjärngympa kom jag att tänka på dig när jag var inne på en sida. vi2hundcentar.se Där finns "Veckans trix"! Kanske någon övning kan passa Fanny?! Lycka till!

2011-07-29 @ 20:29:58
Postat av: Eva

Det kommer gå fint!! jag ska svara dig på mailet imorgon när jag har hämtat lite ork:)

2011-07-30 @ 22:22:13
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Bitte och Jari

Cizzi - tack för tipset! Det var jättebra övningar som vi ska prova!

2011-07-31 @ 09:55:30
URL: http://harjuhundarna.blogg.se/
Postat av: Zigzag

Wow, så spännande! Ska vi komma och heja? Matte är väldigt bra på det - hon skriker, tjoar, hoppar och låter så man skäms! Jag är övertygad om att det går galant! Heja! Heja! Matte hälsar och säger att det är en jättefin bild!

2011-08-01 @ 13:42:29
Postat av: Anonym

Grattis Fanny det är härligt med tävlingar man blir så pyslad med hur mycke korv man vill även om man inte får en larvig roset hoppas bi får komma och titta när var är det VOV Kompis

2011-08-02 @ 22:22:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0