Livet leker!

Idag är det en väldigt bra dag;

Vår andra semesterperiod börjar! I tre veckor ska vi vara lediga
Freja kommer hem från landet! Oj vad vi har saknat henne
Fanny fyller sju månader!
+ en del roliga besked

Champagnen är på kylning och livet på topp!


Saknad vovve som är på väg hem nu!


Sjumånaderstjejen med favoritbenet

Fanny stöder ganska bra på benet nu vilket förmodligen är positivt, men som också gör att vi måste passa på henne konstant så att det inte blir för mycket springande och hoppande...

Tack Lill, Mona, Eva, Cizzi och Heidi för omtänksamma blogg-kommentarer!


Kommentarer
Postat av: Mona med Frodo

Härligt med semester och att det går framåt med Fannys tå! Om några timmar kommer Janne tillbaka till landet efter att ha varit hemkommenderad till stan på arbete i två veckor, så nu får barnen och hunden äntligen träffa pappa/husse igen. Han åker tillsammans med mina föräldrar och deras hund Siri. Hjälp, vad trångt och högljutt och stökigt det kommer att bli i stugan... Funderar på om JAG ska ta semester i stan nu? Har fått min beskärda del av att vara ensamstående morsa och matte i 14 dagar, känner jag. Ha en underbar ledighet! Hoppas ni hinner slänga in några inlägg trots semestern.

2011-07-15 @ 18:45:43
Postat av: Eva

Åh vad skönt att hon är bättre!! Och härligt med semester!! Hmm här är ingen semester direkt..jobbar hela helgen och typ de närmsta veckorna, konstant!! Nåja bra lön får jag tänka:)

Underbart med bra nyheter!!!

2011-07-15 @ 18:53:26
URL: http://www.beauceroner.se
Postat av: Ingela

Vilken bedårande bild på simmerskan! Jag önskar att Zigzag ville simma, han vill ligga i vattenbrynet och njuta av vattnet . Inte gå för långt ut!

2011-07-18 @ 09:52:23
Postat av: Anonym

Så bra att dina långa vackra ben är hela smart VOV Kompis

2011-07-18 @ 13:08:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0