Måndagmorgon

Väckning 05.18 av en pigg valp (inte helt fel då måndagmorgon alltid innebär besök i träningshallen och gymma lite före jobbet). Ut på baksidan med Fanny så hon får uträtta behoven, det är fortfarande relativt bråttom så det inte sker olyckor inomhus. Sleva i sig lite gröt och ut med Freja på morgonpromenad. Väl tillbaka hör jag Fanny skälla som en tokig ute - grannen är ute och hämtar morgontidningen! Här ska det vaktas och grannskapet väckas, klockan är ju trots allt halv sju!
//Husse

Kommentarer
Postat av: Lill + Fayanne + Edit

Trevligt! Nu kommer jag få ytterligare en blogg att gå in på innan jag börjar arbetar på morgonarna rodnar.

Ni sätter ju press på mig att också starta en blogg!



Kram på er

2011-04-04 @ 09:26:30
Postat av: Mona med Frodo

Vad kul med en blogg, Bitte! Vår valp vaknar samtidigt med mig, ca 06:15 varje dag utan urskiljning. Då går vi ut så att han får kissa, men än så länge måste jag bära honom i trappan för på morgonen är han så okoordinerad så han trillar nerför den annars...

2011-04-04 @ 09:28:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0